Nieuw huisstijl voor Arons Zorg kraam- en thuiszorg
Arons Zorg kraam- en thuiszorg heeft een frisse nieuwe huisstijl gekregen. De nieuwe huisstijl van deze Bossche thuiszorgorganisatie heeft een professionele uitstraling en voelt toch vertrouwd aan. Het communicatiebureau DamenRomijn uit Den Bosch heeft ondersteund bij de ontwikkeling.
Op 7 oktober 2010 zijn de nieuwe websites van Arons Zorg kraam- en thuiszorg (aronszorg.nl/kraamzorg en www.aronszorg.nl/thuiszorg ) live gegaan. Met de websites is de nieuwe, frisse huisstijl volledig doorgevoerd in alle uitingen en komt beter naar voren waar Arons Zorg kraam- en thuiszorg voor staat: een moderne, betrouwbare zorgorganisatie die staat als een huis.
De huisstijl, maar zeker ook de website, waren al enige tijd aan vernieuwing toe. Arons Zorg en Arons Zorg thuiszorg hebben ieder een eigen website gekregen, waardoor het de bezoekers niet alleen veel meer, maar vooral ook veel gerichter informatie biedt.
Daarnaast is met name de website van Arons Zorg is een stuk persoonlijker en ‘op maat’ geworden. Zo ontvangt de bezoeker na het beantwoorden van zes eenvoudige vragen direct een ‘kraamadvies op maat!’. Door het regelmatig plaatsen van nieuws, tips en adviezen rondom de zwangerschap, moet de website van Arons Zorg in de toekomst uitgroeien tot een community voor zwangere vrouwen.